Thursday, March 20, 2014

YAAA Bİ GİT !




  • At Kafası

  • Çizimler

    • Genel

    • Karikatür

    • Çizgilerle Hayatım



  • Ivır Zıvır

    • Film Yazıları

    • Oyun Yazıları

    • Üye Hediyeleri

    • Hediye Çizim Etkinliği

    • Blog Dışı Yorumlar

    • Hakkımda



  • Sosyal Medya

    • Facebook

    • Twitter

    • Google +

    • Bloglovin

    • Linked In

    • Delicious

    • Pinterest

    • Netlog



  • Destek Ol

  • Ziyaretçi Defteri

  • Telif ©







yaaa bi git 1






  • BabaSayfaya Dön »

  • YAAA Bİ GİT !





YAAA Bİ GİT !




Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Şubat 2014



yaaa bi git 2
Benim yazdıklarımı okuyunca bazen insanlar inanamıyolar, paratoner misin herşey nasıl seni çekiyo böyle falan diyolar. Sarkozinin çocuğu, Merkelin kocası olayım ki bende bilmiyom; anlamıyom ya. Bak şimdi daha bugün yaşadığım taze olayı, hazır dumanı üzerinde iken anlatayım da soğumadan yiyelim.



Part time olarak grafik işlerini yaptığım firmadan çıktım, hazır Kadıköy'deyken Eminönü'ne geçip akvaryumculara bakayım dedim. Çünkü annem kafamı sıkıştırıp duruyodu 1 haftadır "balık al balık al" diye. Neyse döt dondurucu soğuğu umursamazcasına üzerimde eşofman ve ince bi pardösü vardı; bi yandan üşeniyo olsam da annemin şekli gözümün önüne geldikçe "neyse gideyim" diyip yola koyuldum. Babasının aldığı bisiklete gemi içinde binen sevimli, çakiden bozma kız çocuğu, bisikletiyle paçalarımdan hunharca geçip E5'e çevirirken gıkımı çıkarmadım, kendimden vazgeçmişim zaten komuşum eşofmanına :) Fakat benim şirazeyi kaydıran, "arkadaş bana özel olarak mı gönderiliyosunuz?, arızaları çekmek gibi bi özelliğim mi var?" dedirten olay dönüşte yaşandı.

Eminönü'nden vapura bindim, dışarda buz devri havası olduğundan iç kısımda oturuyodum fakat bi süre sonra durduk yere keyfim kaçtı ve açık alana çıkıp geminin demirlerine tutunarak manzarayı izlemeye koyuldum, o sırada rüzgarda "ipneee demek manzaraya bakacan haaa, şimdi donduracam dötünü sarııı" dercesine inadına inadına esiyodu. Bu arada bi kız bana doğru gelmeye başladı, elinden tuttuğu ufak çocukla beraber. Ben "herhalde yan tarafa geçicek" diye düşünürken fark ettim ki bana doğru geliyodu, dubstep müziğin en güzel yerinde kız dötümün dibine kadar geldiği için ara vermek zorunda kaldım. Kulaklığı çıkarttıktan 1-2 saniye sonra karşıma geçip aynen şöyle dedi "İnce uçlu şarj aletiniz var mı?". Bak yazarken bile gülüyom ya... "Yaaa bi git!" diyecek oldum ama ağzına vurduğmun nezaketim el vermedi. Şaka mısınız hacı siz, gemideyiz lan, ne şarjı, ne aleti, manyaklar. İşin bide ipnece yanı var itiraf etmeden geçemiycem, hani siz istemesenizde sizin yerinize konuşan cibiliyetsiz bi iç ses olur ya, işte o sırada iç ses şöyle dedi "Kalın uçlusundan var verem mi?" 

Ulen arkadaş ya ben aslında başka bi dünyada yaşıyom, farkında olmadan paralel evrenlere geçiş yapmışım yada dünya bana geçirme niyetinde. Bu kadar andavalı toplamak için gazeteye ilan versen yetmez, ama beni gördükleri zaman bişey oluyo insanlara, tüm malları çekiyom üzerime; bende malsam demek ki; hemde en kamusundan...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !




No comments:

Post a Comment