Saturday, March 29, 2014

Bu Günlerde Ben Biraz



bu gunlerde ben biraz 1


Yıllardır takip edenler bilir, son günlerde bloğumu dikkatle takip edenler de şimdi öğrenecektir. Aylar olmuş kendime dair yazmayalı, neden bilmiyorum. Anlatmak pek istemiyorum. Geçmiş korkulara dair birkaç msj aldım. Ve bu konuda yazmaya karar verdim. Ne zaman bloğum birkaç gün boş kalsa, yeni yazı görülmese bir panik başlar. Acaba bu kıza ne oldu? Hasta mı? Morali mi bozuk? Ani bir olay oldu koşturmacası mı var... Çok soru başlığı açılır :) 


İlk 3 mesaja cevaben hasta değilim çok şükür :)


Moralim mi ımm iyiyim ya, biraz hasretlik çektiğim doğru.


Evet şehir değiştirdim henüz ayrıntı aktarmayacağım.


(bu en merak edilen konu!! farkındayım)


Benim beklentilerim ve beni bekleyenler arasında çokça çelişki var, var da varrr :)


Evet bir şeyler oluyor yeri gelince , zamanıdır dediğimde sizlerle paylaşacağım.


Sevgili takipçilerim, blog dünyamın penceresinden içeriye tebessüm yollayanlarım. Özetle BEN İYİYİM sizleri çok çok önemsiyorum.


Sevgiler


Tarih84


No comments:

Post a Comment