Monday, April 21, 2014

Dekoratif Kasa



Herkese merhaba:) Bloga yazı girmeyeli haftalar olmuş. Evde badana-boya, yeni eşyalar ve değişmesi gereken odalarla haşır neşiriz bir süredir. Yazlıklar, kışlıklar ve ayıklanması gerekenler de listeye eklenince ortalık tam bir savaş alanına döndü. Bu arada biten projeler oldu aslında ama bir türlü fotoğraflayıp hazır edemedim. Neyse geç olsun güç olmasın deyip epey bir zaman önce tamamladığım kasalardan birini paylaşmak istiyorum.







Benim kasalara, paletlere ne kadar düşkün olduğumu, Ne Desem Beğenirsin isimli ortak blogumuzu takip edenler bilir. Eşimden garajda biriken çıtalardan birkaç tane kasa yapmasını istemiştim. Bir hafta sonu kırmadı beni ve iki güzel kasa yaptı bana. O yaptı yapmasına da benim kasaları boyama işim epey bir sonraya kaldı.













Boyama derken bu kasada gerçek anlamda bir boyama işlemi yok. Sadece koyu renkli ahşap verniği ile renklendirdim ve üzerine stencil uygulayıp tekrar vernik attım. Objeleri direkt boyamak istemediğinizde bu tarz renkli vernikleri şiddetle tavsiye ederim. Hem cam gibi bir koruma sağlıyor, hem de doğal bir renk veriyor. Yapı markete her gidişimde mutlaka farklı renklerde vernik alıyorum, fiyatları da son derece makul.













Kasanın kenarlarına eski bir sehpa örtüsünden kalan dantel şeritleri yapıştırdım. Bu tarz bir ekleme yapmadığımda obje bana çok yavan görünüyor nedense:) Bir sonraki yazımda mobilya boyamanın püf noktalarını ve hobi odam için boyadığım dolabı paylaşmayı planlıyorum bir aksilik olmazsa. Herkese mutlu bir hafta dilerim.



No comments:

Post a Comment