Sunday, April 6, 2014

Alternatif Mutfak 4 yaşında !




Herkese güzel bir akşam dilerim. Bu akşam bu satırları   Çeşnici Handan değil ben yani Alternatif Mutfak yazıyorum. Sanırım buna hakkım var çünkü bugun benim doğum günüm evet bugün 4 yaşına girdim. Doğduğum günden itibaren Çeşnici Handan'ın  tarifleri,  sevgili  Ceren'in fotoğrafları ve siz sevgili takipçilerimin yorumları ile beslendim, büyüdüm. Dört yılda çok  yol kattettim,   siz takipçilerimin sayısı   arttı, sizlerin yorumları bana mutluluk verdi.  Çeşitli vesileler ile çok güzel dostluklar, kazanımlar edindim ve iyi ki Çeşnici Handan beni sizlerle buluşturmuş dedim.  Daha nice uzun yıllar tariflerimi  sizlerle  paylaşmak, uzun soluklu bir blog olmak bu doğum günümde en büyük dileğimdir.

Sevgilerimle,

Alternatif Mutfak 

No comments:

Post a Comment