Monday, May 12, 2014

Gökyüzüne karşı hayallerim var...



gokyuzune karsi hayallerim var 1
Bir terslik olmazsa hafta sonu Eskişehir'i turluyor olacağım.Fethiye Cumhuriyet Kadınları Derneğinin düzenlediği  3- 4 mayıs (2 gün 1 gece )Eskişehir Gezisine Fatoş'la beraber kaydolduk. Normal şekilde gezilebilecek her yeri eklemişler geziye..O kadar uzun zamandır gitmek ve gezmek istediğim bir yerdi ki anlatamam. O şehri gitmeden seviyorum gezince ne olacak bilmiyorum :))

Cuma günü  Ziraat Bankası arkası  CHP Kadın Kollarının Kermesi, 1 Haziran akşamı bale gösterisi organizasyonu  için bir toplantım var, hafta yoğun hafta sonu gezme, hadi bakalım... Broşürler babamın benim için her sene gittiği turizm fuarından, elimde rehber kitap  olmadan gezmeyi sevmediğimden ,boş zamanımda bakıyorum.

No comments:

Post a Comment