Saturday, January 11, 2014

Red velvet cheese meleleh



Assalamualaikum


Selain dari walnut brownies, aku jugak menjual red velvet cheese meleleh semalam. Sikit je sebenarnya. 8 ketul. Aku tak berapa nak confident nak buat banyak banyak. Maklumlah. Masa jualan cuma 2jam..














red velvet cheese meleleh 1

Seketul RM3 je












red velvet cheese meleleh 2

Risau kalau tak sedap sebenarnya..
Ada baki lagi bekas alumunium ni. Boleh ambik order kot ni. Hahaha..


Cheese melelehnya tu sukatannya aku main taram je. Ikut sedap kat tekak aku. Dan tak berapa manis. Bagi orang yang bergigi manis mungkin kurang sikit lah. Hehehe..


Hari ni telefon mak, ucap terima kasih sebab mendoakan aku jualan semalam habis. Walau pun short RM9. Syukur aku masih ada mak yang tak jemu mendoakan kejayaan. (Sebak masa menulis ni) Sebab aku sangat sangat yakin yang setiap apa yang aku berjaya lakukan hari ni. Setiap pencapaian aku adalah hasil doa mak. Terima kasih mak. Sobs.. Harap aku adalah anak yang menyenangkan hati mak. 


Cara masak telur yang korang tak pernah dengar kot..
Jasa mak dari sejak mengandungkan aku memang takkan dapat aku balas, tapi sekurang kurangnya, aku harap aku tak jadi anak yang menyusahkan hati dia..


Daa



E-melkan IniBlogThis!Kongsi ke TwitterKongsi ke Facebook





No comments:

Post a Comment