Sunday, November 17, 2013

anatolia yatak örtüsü

Merhaba sevgili site takipçilerimiz. Simdiki yayinimiz anatolia yatak örtüsü.


anatolia yatak ortusu 1
yaptığım iş o kadar hoşuma gitti ki on yüz milyon resim çektim:))


anatolia yatak ortusu 2



anatolia yatak ortusu 3



anatolia yatak ortusu 4



anatolia yatak ortusu 5



anatolia yatak ortusu 6
son olarak bir sıra daha mavi çiçekli divitinden diktim etrafına ,emme fotograf makinemin şarjı dayanamadı psikopata bağlanmış sahibesine,resimleyemedim.yatagın ölçüleri 190*200 ebatında.en sona ekledigim mavi divitinle kenarlar kapandı.hatta köşeler yere değdi.çok ama çok cici mimi lokum bi örtü olacak eminim:)hoç esas çalışma şimdi başlıyor.daha elyafla birlikte el dikişiyle yorganlanacak,astarlanacak.hııı yastıklar dikilecek...şeker yastık bilem yapmak istiyorum:)umuyorum bayram tatilinde söz verdiğim çantalarla birlikte bu örtüyü de tamamlayabilirim.


Bu konu ile alakali daha fazla yazi inceleyebileceginiz kaliteli bir site : sade ve shik perde modelleri

No comments:

Post a Comment